Zondag 10 september 2017: HIGH TEA voor gezinnen uit Nepal

Beste medemens,

Op zondag 10 september mogen wij u graag verwelkomen voor een bijzondere High Tea te huize BoroBoro.

Een der oudste boerderijen van Born zal de pittoreske setting zijn alwaar wij u in sferen brengen die uw hart vrolijk zullen stemmen.
Een huiskamerconcert vergezelt deze dag om het geheel harmonisch te begeleiden, evenals de aanwezigheid van een aantal bijzondere mensen die u graag kennis laten maken met hun uiteenlopende spirituele gaven.

Dit alles zal in het teken staan van onze verbondenheid met onze medemensen, die wij met Stichting Autumn Blaze ook dit jaar weer gaan bijstaan juist daar waar nodig. De opbrengsten van deze dag gaan dan ook geheel gaan naar onze projecten te Nepal.

Waar wij bijdragen aan nieuw geluk voor ontheemde families, die diep in de Nepalese bergen geraakt zijn door de aardbeving alweer 2 jaar geleden. Daar waar een overheid zich terugtrekt en vergeet kunnen wij niet enkel toekijken maar gaan wij meehelpen met de realisatie van nieuwe woningen voor gezinnen die al lang geen thuis meer hebben gekend.

Met uw aanwezigheid draagt u deze mensen een warm hart toe, en deelt u uw geluk.

Wij hopen deze dag met u te mogen delen.
Wellicht tot dan…

Olav Muurmans
& team

Bijdrage High Tea
€47.50 p.p.

In verband met het aantal beschikbare plekken is spoedig reserveren gewenst. U ontvangt na betaling een betalingsbewijs per email.