13 december 2015: Bezoek Zuyderland Ziekenhuis groot succes!

kerst voor autumn blazeVrijdagmiddag 11 december zagen patiënten en bezoekers van verschillende afdelingen in het Zuyderland Ziekenhuis te Sittard een Kerstman ,Elven en Rendieren aan hun bed staan. Zij brachten vrolijkheid, kerstliedjes en opbeurende woorden. De gezichten fleurden op en even waren de gedachten afgeleid. Gezelligheid vierde op dat moment de boventoon.
Olav Muurmans zorgt al vele jaren voor deze ontspanning en aandacht en een kerstpresentje in de donkere dagen voor de Kerst. Een lichtpuntje om even het ziek zijn te mogen vergeten. Daar is hij en zijn team ook deze keer weer fantastisch in geslaagd.
Dankzij de vrijwilligers en begunstigers wederom een geweldige geste naar de zieke medemens.
De medewerkers van de afdelingen waren blij verrast met het effect van het bezoek en spraken hun dankwoorden dan ook vanuit hun hart.
De hele ploeg heeft na afloop ook nog een aantal gezinnen die wel een steuntje kunnen gebruiken blij gemaakt. Chapeau voor dit initiatief.
Dit initiatief wordt mede mogelijk gemaakt door Bakkerij Eussen, Clerx-van Roy advocaten te Beek , Muurmans Consultancy te Sittard en Van Erp Webassist uit Berg aan de Maas.
Zij wensen u allemaal hele warme, gezellige feestdagen en een gezond en gelukkig 2016.