12 december 2015: Wafels en chocomel voor Nepal

kerst voor autumn blaze
Zaterdag 12 december is er veel te beleven bij de Stichting Autumn Blaze. Intratuin geeft deze Stichting ruimte om geld in te zamelen voor het bouwen van huizen in Nepal.
Bij de ingang van Intratuin zal de Kerstman jullie begroeten en zijn er natuurlijk fotomomentjes. De arrenslee, de rendieren en de elfjes zullen daar een prachtig decor bij vormen. Kom genieten van dit prachtige spektakel onder het genot van warme chocomel en gl├╝hwein. Alsof dat nog niet voldoende is: u kunt wellicht ook de heerlijke geur van vers gebakken wafels niet weerstaan.

Stichting Autumn Blaze heeft wederom vele vrijwilligers en sponsoren bereid gevonden om mee te helpen geld in te zamelen voor Nepal. Er zal ook een speciaal bereid knoflook- citroen drankje te koop worden aangeboden. Dit is een fantastisch biologisch middel om verkalkte bloedvaten schoon te maken.

Wafelactie-intratuin-01Al met al van alles te beleven en allemaal voor het goede doel. Kom mee genieten en help ons Nepal te steunen. In de inkomsthal kunt u een prachtige fotocollectie bewonderen die gemaakt is door de vrijwilligers die In oktober onder leiding van Olav Muurmans van Stichting Autumn Blaze naar Nepal afgereisd zijn.
Daar zijn ze de handen uit de mouwen gaan steken. Zij hebben daadwerkelijk mee gewerkt aan het opbouwen en bouwen van huizen . Met de hulp van Social Workers zijn er nieuwe huizen gebouwd en is er medische hulp geboden.

Zoals u wellicht weet is Nepal getroffen door zware aardbevingen. Beschadigde huizen en gebouwen, onveilige woonplekken, veel mensen hebben geen onderkomen. Zeer schrijnende toestanden, zeker nu het kouder wordt. De inwoners slapen onder zeilen. De regering verstrekt bamboestokken en golfplaten aan het gezinshoofd en daar moet een nieuw onderkomen van gebouwd worden. Dit is niet voldoende. Hoog in de berggebieden wordt er door de Nepalese regering weinig tot geen hulp geboden. Daar is de Stichting Autumn Blaze aan het werk gegaan. Kom zaterdag naar Intratuin en help ons mee!